RESPINS, p’aici nu se trece
Credeați că la Motocicleta Potrivită este totul lapte și miere?! Ei bine dragi prieteni se pare că nu. Aceasta motocicletă nu a trecut testul.
Țeapa vine de la Tulcea. Dar să începem cu începutul. Andrei își dorea foarte mult Z800. Eu sunt adeptul celei mai bune motociclete raport preț calitate, nu sunt de acord cu fugărirea/urmărirea unui model anume. De ce?! Dau un exemplu scurt și rapid, riști sa pierzi un R6 impecabil, deoarece tu alergi doar după GSXR, etc.
Am găsit un Z800 la Tulcea. Am vorbit cu proprietarul. Anunțul o prezenta pe prințesă ca IMPECABILĂ, pregătită de sezon, pui doar benzină. La telefon s-a arătat foarte iritat de întrebările mele, dar după ce m-a întrebat dacă cumva verific motoreta pentru Andrei (deoarece vorbiseră înainte) a devenit foarte prietenos. Din poze motoreta arata BINE, merita plecat 600 km după ea. Ne a mai trimis niște video, care au fost puse pe WhatsApp, nu pe transfer și deja motoreta nu mai era ce trebuie, dar la insistentele lui Andrei am plecat după ea.
Logan turbo sport, remorcă și vânt din pupă. Ajungem la locul faptei. Deja mi-a crescut temperatura. Covid? Nu. Motocicleta era acoperita de sare. A fost mearsa la sfârșit de sezon și lăsată asa la iernat. Am zis hai, poate e doar asta, ii dam o spălare bună, un polish, un WD40 și asta e.
Ce am găsit acolo:
Aripa fata carbon pentru ca aripa ei s-a dezintegrat la accident
Etrier lovit
Opritorii de la cadru fisurari pe ambele părți
Componente ale farului sparte
Suportul de far indoit
Între codita și semicadru spate scotea pisica capu’, asa mare luft am găsit.
Stop spart?! (250 euro, nu e 200 lei)
Lanț uzat
Janta fata îndreptată la ciocan. Urme pe buza interioara, nu pe buza superioara, unde ar putea fi cauze de levier la schimbul de gume
Jugul superior frecase în dreptul cadrului (spre rezervor) și avea urmă că a lucrat ceva vreme asa.
Rulmenții de jug noi. Probabil s au spart la impact și de acea au permis jugului superior sa frece în cadru în dreptul rezervorului.
Piulițe amortizor spate măcelărite la ciocan.
Carena coditei ranforsata la mijloc cu un guguloi de silicon.
Carena coditei nu păstra nici o linie cu șaua, semicadrul motocicletei, era din alt film.
Antigel de jur împrejurul garniturii de chiulasa.
Prețul pentru epavă era fix, 5000 euro. Nu am încercat nici o negociere. Am plecat la treaba noastră. Dar povestea nu se încheie aici.
Țineți aproape pentru următoarea teapa. Acest serviciu își propune să elimine țeapa din lumea moto, pe cât posibil.
Episodul 1 din 3 al miniseriei Z800
Pot fi contactat telefonic la nr 0740 012 534 sau pe mail la motocicletapotrivita@gmail.com
Vă aștept cu drag >:D<
FACEBOOK: https://www.facebook.com/MotocicletaPotrivita