“Salut Alex, doresc să-mi achiziționez o motocicletă și aș avea nevoie de cunoștințele tale”. Așa a început discuția mea cu Ionuț. Habar nu aveam pe unde o să ne ducă și cum, dar totul e bine când se termină cu bine.
Ca tuturor celor care apelează la mine îi spun să-mi lase nume, prenume, înălțime, greutate, buget și link-urile cu moto-cotinețele găsite până acum.
Avem o lista scurtă, 3 GSXR-uri. Le cerem poze detaliate proprietarilor, chiar și niște video. O alegem pe cea mai spălată. Îl avertizez că specia asta, de vitezane este o specie anume. O specie predispusa la înfiptăciune și daună totală și e posibil să găsim numai epave făcute pe genunchi.
La prima verificare, normal, din vina mea pentru că am cobit, dăm de MAMA ÎNFIPTĂCIUNILOR o motocicleta pentru care vom avea un episod separat.
I-am propus să ia R6-le 2004 de la Brașov pentru că este impecabilă pe lângă tot ce mi-a arătat el, dar a spus că este prea veche… boon. Și cu sufletul în rai și cu … nu merge. Îi dăm înainte, R6-le a plecat la Andrei.
Ce mi-a plăcut este că Ionut nu și-a pierdut interesul și entuziasmul și a continuat să-mi pună pe WhatsApp mii de motorete.
GSXR 750, roti verzi. Deja în capul meu se derula episodul MAMA ÎNFIPTĂCIUNILOR partea a 2-a. I-am făcut capul calendar că mamamama, iar mă duci să văd o daună totală, dar el a insistat să mergem. Când să plecam de la magazinul Moto E Motion, îi moare motorul la mașina. Sar repede cu gura pe el. AHA, e semn, ti-am zis să nu mergem că uite, nici mașina nu vrea.
Ajungem la destinație, proprietarul, cască AGV, slapi, scuter, ne aștepta să ne ducă din strada principală, 50 m mai încolo, pe străduța laterală unde era parcată motocicleta. Filmele din capul meu tocmai s-au înmulțit cu 10. Ce cu 10, cu 100.
Ce am găsit acolo. Suzuki GSXR 750 2011 🤩
👉 motocicleta arata chiar bine pentru cei 46000 km din bord.
👉 discuri uzate destul de tare, plăcuțe uzate inegal, dar proprietarul ne-a dat la pachet un set de plăcute noi nouțe pentru a le schimba.
👉 lanț uzat ce trebuie schimbat în viitorul apropiat.
👉 semeringurile de praf de la furca crăpate, trebuie servisată în viitorul apropiat pentru că ar fi păcat să curgă pe plăcuțele noi, care apoi trebuie aruncate la gunoi.
👉 evacuare full Akrapovic, dar cu silencer, ca să nu ne ducem la pucălie.
Proprietarul s-a dovedit a fi un om de nota 20, cu care am negociat și ne-am înțeles la preț. Ne-am pus la laptop, am printat cele 5 contracte, cu care a rămas omul (bineînțeles și cu banii) și noi am plecat cu motoreta, 2 chei, carte si talon înstrăinat către Ionuț.
Casca în cap, țigarea-n gură, iar am dus motoreta la “scară”. Vreo 100 km, îți mulțumim Dragoș că ne-ai dat-o cu plinul făcut 😃
Un episod in care am învățat că deși toți avem o grămada de prejudecați legate de anumite lucruri, poate nu tot timpul este doar cum știm noi. Cum ziceam, mă bucur ca s-a terminat cu bine și Ionuț este proaspăt proprietar de GSXR 750 2011.
S-o stăpânești sănătos și să te bucuri de mulți km împreuna cu nouă jucărie fără incidente.
Până la episodul viitor, baftă și asfalt uscat, ca ne-am cam saturat de ploaie.
P.S. iar am făcut cum am făcut și am fentat ploaia, în stânga și în dreapta noastră tot drumul a fost rupere de nori ⛈
Pot fi contactat telefonic la nr. 0740 012 534 sau pe mail la motocicletapotrivita@gmail.com
Vă aștept cu drag >:D<
FACEBOOK: https://www.facebook.com/MotocicletaPotrivita