Una din regulile de aur în achiziționarea unei motociclete spune că niciodată nu trebuie să te duci să vezi sau să cumperi o motocicleta noaptea.
De ce? Foarte simplu. Lipsa luminii naturale poate duce la neobservarea unor defecte evidente ale utilajului, iar folosirea unei surse de lumina artificială poate face și mai mult rău prin umbrele create în care se pot ascunde defecte serioase.
Excepția de la regula o face doar @Ioan Chiujdea de la @John’s Garage Brasov. Într-o lucrare anterioara pe care nu v-am prezentat-o încă, am avut drum la Brașov și am predat o motocicleta așa cum îmi place mie, direct în service-ul lui John, pentru a se remedia „defectele” descoperite la verificare.
Atunci am avut ocazia să dau peste o superbitate de R6 din 2003 cu foarte putini kilometri și aflată într-o stare tehnica și estetică foarte bună.
Andrei are o poveste mai tricky. A fost în căutarea motocicletei potrivite și s-a bazat pe ajutorul unui prieten motociclist. Așa că a luat o gloaba moartă în care a mai băgat 1500 euro ca să o pună pe picioare și să o poată vinde cu 1500 euro.
De data asta a încercat să își schimbe un pic norocul și a apelat la serviciile mele. Fiind în bugetul lui, imediat i-am recomandat prințesa din Brașov. Nu prea ne-am potrivit la timp, proprietarul cu mine și cu Andrei. Când putea unul, nu putea celalalt.
Așa că după o plimbare de 500 km până la Mangalia și înapoi pe niște ploi torențiale în care am testat Onda CBR 1000 RRRRRRRRR SP și Yamaha R1 2021 am zis că este momentul să luăm și motoreta de la Brașov.
Am plecat așa cum îmi place mie, noaptea ca hoții să salvam R6 de la stat în service și să-l punem la munca și la alergat pe șoselele patriei.
Ce am găsit acolo, „Yamaka” R6 2003:
👉 gume DOT vechiuț
👉 simeringuri de furca crăpate, urmează o servisare de furca în viitorul apropiat
👉 motorul se auzea impecabil, motoreta arata exact cum ar trebui să arate o motocicleta la 17 000 km
👉 toate lichidele schimbate (lichid de frâna, antigel, ulei motor).
Am făcut actele, proprietarul a rămas cu 5 contracte de vânzare cumpărare și cu banii, Andrei cu motoreta, 2 chei, carte și talon înstrăinat către el, doh. Pe la 3 dimineața eram în București cu motoreta parcată la scară.
A doua zi Andrei a venit la mine la prăvălie, la showroom-ul @Moto E Motion din șoseaua Virtuții nr. 44-46 și si-a achiziționat o pereche de gume noi Mitas Sportforce + Evolution pe care le-a montat la prietenii noștii de la @MKL Performance. Mulțumim mult pentru ajutor Makalu’. Rămânem datori de cinste.
I-am dat și un Monster Energy rece lui Andrei astăzi când m-a vizitat la muncă ca să se mai răcorească pentru că l-au trecut toate căldurile. Să fie de la vreme sau de la cum trage R6-le?
Acestea fiind spuse, am încălecat pe o șa de EXC, i-am dat pe o roa… pardon, am mers frumos pe 2 roți până acasă și ne mai auzim și în episodul viitor.
Dormi liniștit, @motocicletapotrivita lucrează pentru tine.
#motocicletapotrivita
Pot fi contactat telefonic la nr. 0740 012 534 sau pe mail la motocicletapotrivita@gmail.com
Vă aștept cu drag >:D<
FACEBOOK: https://www.facebook.com/MotocicletaPotrivita